بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آشنایی با گردشگری مالزی

آشنایی با گردشگری مالزی

درباره مالزی

مالزی کشوری زیبا در جنوب شرقی آسیا است که در نزدیکی خط استوا با ادغام دو منطقه مختلف ایجاد می شود. یکی شبه جزیره مالزی و مالزی شرقی است. کوالالامپور پایتخت آن است و پوتراجایا مرکز اداری است. مالزی قلمرو انگلیس بود و در آگوست 1965 به کشوری مستقل تبدیل شد.

مالزی یکی از بزرگترین جاذبه های گردشگری در جنوب شرقی آسیا است و بسته تور مالزی یکی از مواردی است که بیشترین جستجو در اینترنت را دارد. هر ساله صدها هزار گردشگر از این کشور زیبا دیدن و کاوش می کنند. مالزی واقعاً دارای مقاصد گردشگری جذاب در جهان است.


تاریخ مالزی

تاریخ غنی فرهنگی ، نشانه های تاریخی زیبا و سبک زندگی محلی مسحور کننده ، بسیاری از گردشگران را از سراسر جهان جذب می کند. گردشگران مختلف از کشورهای مختلف هر ساله به مالزی سفر می کنند و با بسته تور مالزی زیبایی های آن را کشف می کنند ، مالزی به دلیل ایستگاه های تپه ای زیبا ، سواحل خیره کننده و جنگل های وحشی معروف است.

مالایی دارای تاریخ تمدن طولانی است و مردم محلی مالایی هزاران سال در اینجا زندگی می کنند. مالزی از همان اوایل تاکنون مرکز تجارت تاجران است. تاجران برای تجارت ادویه و ابریشم از این مسیر استفاده می کردند. مهاجرت بعدی از چین آخرین فن آوری هایی مانند کشاورزی و اکتشاف فلزات را به ارمغان آورد.

پادشاهان مختلف مالزی را اوایل حکومت می کردند و آنها با حفظ سنت ها و آداب و رسوم محلی به شدت به تنوع فرهنگی غنی مالزی کمک کرده اند. پس از تمدن اروپا ، انگلیس مزیت استراتژیک مهم مالزی و پتانسیل اقتصادی آن را درک کرد، زیرا مالزی تولید کننده فلفل ، طلا و چای با کیفیت بود.

جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!

مالزی کشوری است که به دلیل بازدید از جنوب آسیا مورد علاقه گردشگران است. این کشور چیزی برای ارائه به همه دارد. می توانید نوع دیگری از غواصی را امتحان کنید ، جنگل های وحشی را ردیابی کنید ، از سواحل زیبا لذت ببرید ، در شهرهای قابل توجهی بگردید یا غذاهای خوشمزه مالزی بخورید. همه چیز در بسته تور مالزی گنجانده شده است.


مکانهایی برای بازدید در مالزی

1.  لنکاوی - این جزیره دسته ای است و به عنوان بهترین مقصد در مالزی معروف است. هر جزیره دارای خصوصیات متمایز است. جنگل های انبوه ، سواحل شنی و بسیاری از مقاصد زیبا دیگر بسیار زیاد است. 

  2. کوالالامپور - این پایتخت مالزی ترکیبی عالی از فرهنگ سنتی و فرهنگ مدرن است. با نام KL شناخته می شود ، یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری در مالزی است. شما می توانید گزینه های زیادی برای خرید در مراکز خرید ، زندگی شبانه و همچنین غذاهای خوشمزه داشته باشید. 

3. کوتا کینابالو - این شهر یکی از شهرهایی است که به سرعت در مالزی رشد می کند ، کوتا کینابالو به دلیل فرصت های شگفت انگیز ماهیگیری بسیار مشهور است. این شهر به شما این گزینه را می دهد که بلندترین قله ، کوه کینابالو را ببینید. 

4. پنانگ - این شهر در بین گردشگران غذایی بسیار معروف است. این شهر برخی از خوشمزه ترین غذاهای مالزیایی را در انواع مختلف به شما می دهد. این شهر صحنه های شگفت انگیز فرهنگی را به شما ارائه می دهد زیرا بسیاری از مذاهب با یکدیگر زندگی می کنند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده