بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آکواریوم KLCC کوالالامپور

آکواریوم KLCC کوالالامپور است که جزء آکواریوم های بزرگ در جهان قرار می گیرد. آکواریومی با مساحتی به وسعت ۶۰ هزار متر مربع که خانه ای برای ۵ هزار گونه مختلف ماهی و آبزی می باشد که تنها در قعر اقیانوس ها یافت می شوند. این آکواریوم زیبا در نزدیکی یکی دیگر از جاذبه های معروف شهر یعنی برج های دو قلوی پتروناس مالزی قرار گرفته است. شروع عملیات ساخت آن به سال نه چندان دور  ۲۰۰۲ میلادی و پایان این عملیات و افتتاح این مجموعه به سال ۲۰۰۵ میلادی می رسد.

آکواریوم KLCC کوالالامپور

تور مالزی,آکواریوم KLCC کوالالامپور

آکواریوم KLCC کوالالامپور

بخش اصلی آکواریوم یک تونل شیشه ای زیرآبی است که بازدیدکنندگان با عبور از آن از آکواریوم اقیانوس زنده دیدن می کنند. این آکواریوم مملو از ببر کوسه هایی است با ظاهری ترسناک که تعداد زیادی از ماهی های کوچک تمیز کننده در اطراف آنها هستند.

اولین سالنی که تماشاگران به آن وارد می شوند از چند آکواریوم با موجودات متنوع و رنگارنگ تشکیل شده است. در کنار آن ها می توانید خزندگانی چون قورباغه درختی کمیاب و قورباغه سمی و کربه ماهی بسیار بزرگ ، کوسه ماهی شنی ، ماهی های پهن و مار ماهی ها را مشاهده نمایید.

آکواریوم KLCC کوالالامپور

تور مالزی,آکواریوم KLCC کوالالامپور

آکواریوم KLCC کوالالامپور

 

وظیفه غذا دادن به ماهی ها و کوسه ها توسط گروهی غواص صورت می پذیرد که تماشای آن را نباید از دست داد. اصولا شروع این کار ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه صبح است که به دفعات مختلف و با توجه به برنامه های از پیش تعیین شده تا ساعت ۵ و نیم بعد از ظهر ادامه دارد. با توجه به تجربه می توان گفت که بهترین نمایش سطح یک زمان تغذیه ماهی های گوشت خوار پیرانا و سمور های آبی و بهترین نمایش سطح دو موقع تغذیه دسته جمعی ماهی ها است که در طول روز ۲ بار صورت می گیرد. غذا خوردن مار ماهی های برق دار ، ماهی آراپایما و کوسه ها نیز در روز های زوج انجام می شود. بهتر است برای اطلاع دقیق تر از زمان های غذا خوردن این موجودات می توانید به سایت رسمی آکواریوم مراجعه نمایید.

آکواریوم KLCC کوالالامپور

تور مالزی,آکواریومKLCC مالزی

آکواریوم KLCC کوالالامپور

اگر مدرک غواصی دارید آن را فراموش نکنید زیرا با ارائه آن مجوز شنا کردن در کنار ۵ گونه مختلف کوسه و دیگر موجودات اقیانوسی در حجم ۲ و نیم میلیون لیتری آب به شما داده خواهد شد که تجربه ای هیجان انگیز و فراموش نشدنی خواهد بود. برای دیگر افراد که به چنین ماجراجویی علاقه مند هستند اما مدرک غواصی ندارند، خشم قفس در نظر گرفته شده است. اتاقکی شیشه ای با ظرفیت ۳ نفر که به درون آکواریوم رفته و به شما تجربه مشاهده از نزدیک موجودات را می دهد. البته یادتان باشد برای استفاده از این امکان باید بلیط آن را  ۵ روز کاری قبل از رسیدن به آکواریوم رزرو کرده باشید. هم غواصی و هم خشم قفس در روز های زوج تعطیل می باشد.

آکواریوم KLCC کوالالامپور

تور مالزی,آکواریوم KLCCکوالالامپور

آکواریوم KLCC کوالالامپور

وبلاگ سفر به مالزی - malaysia


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده