بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» شهر برفی سنگاپور

کشور سنگاپور روی خط استوا واقع شده است بنابراین بارش برف در این کشور بسیار بعید است ولی از طرفی داشتن برف در چنین آب و هوایی بسیار دلچسب خواهد بود همین ایده باعث گردید مرکز علوم سنگاپور و تعاونی آموزشی ویبولیتین در این راستا سرمایه گذاری عظیمی انجام دهند تا این رویا را به حقیقت تبدیل کنند که نتیجه آن شهر برفی سنگاپور شد.

شهر برفی,سنگاپور

شهر برفی سنگاپور


در این شهر برفی که در مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و هزینه ۶ میلیون دلار ساخته و در سال ۲۰۰۰ به طور رسمی افتتاح شد هر هفته بین ۱۰ تا ۱۵ هزار تن برف به منظور حفظ سطح برف با استفاده از یک تفنگ برف  ساز تولید می شود . در شهر برفی می توانید فعالیت های زمستانی مانند تیوپ سواری، اسکی و اسنوبرد را تجربه کنید. یک قسمت برای برف بازی کودکان و نوجوانان نیز وجود دارد.برای استراحت و  سروغذا نیز مکان هایی در نظر گرفته شده است تا خدمات قابل توجهی را به شما ارائه دهند.

شهر برفی,سنگاپور

شهر برفی سنگاپور

این مکان نه تنها برای سنگاپوری ها بسیار حائز اهمیت است بلکه برای کشورهای همسایه نیز قابل توجه است چراکه به آنها این فرصت را داده است تا لذت سرمای برف را از نزدیک تجربه کنند بنابراین شهر برفی یکی از مکان های پربازدید است. توصیه می شود قبل از حضور در آنجا از ساعات کار و زمان های پربازدید  مطلع گردید تا در صف طولانی وقت زیادی را معطل نشوید.

شهر برفی,سنگاپور

شهر برفی سنگاپور

وبلاگ سفر به مالزی - malaysia

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده